#CorporateParty: cum să organizezi cea mai tare petrecere de sfârșit de an a firmei!

În preajma Crăciunului, foarte multe companii organizează o petrecere de sfârșit de an pentru a sărbători succesul celui proaspăt încheiat. De obicei, o petrecere de Crăciun corporate este organizată cu mult timp înainte, astfel încât să fie luate în considerare toate elementele care le-ar aduce voie bună angajaților.

Cei care se pregătesc să organizeze petreceri corporate în București sau în alte orașe din țară, vor găsi în acest articol câteva sfaturi utile care îi vor ajuta în crearea unor momente greu de uitat pentru colegii lor.

Petrecere corporate

Iată de ce trebuie să ții cont pentru a organiza cea mai tare petrecere de Crăciun a firmei:

  1. Locația

În primul rând, este foarte important să alegi o locație spațioasă, mai ales dacă numărul angajaților din companie este unul mediu spre mare. Trebuie să îți îndrepți atenția către restaurante sau chiar hoteluri care dispun de saloane frumos amenajate, nu către cluburi, întrucât s-ar putea să nu fie pe gustul tuturor. Sigur că înainte de a lua decizia finală în privința locației ar fi bine să prevezi cât spațiu va rămâne după aranjarea meselor și, implicit, pentru când angajații vor începe să danseze. De altfel, un alt criteriu în alegerea restaurantului sau hotelului trebuie să fie distanța față de sediul companiei. De exemplu, oamenii vor fi reticenți în a străbate distanțe considerabile.

  1. Muzica

Pentru că orice petrecere trebuie să fie însoțită de muzică, este cert faptul că trebuie să alegi ce este mai bun pentru colegii tăi. Ideal este să alegi diversitatea. De exemplu, poți avea un DJ de evenimente experimentat însoțit de un maestru de ceremonii întreaga seara. Bineînțeles, pe lângă aceștia recomandarea este să apelezi și la momente de energie, precum cel creat de saxofonist. Sigur că și un band care să cânte live ar putea aduce un plus de valoare acestui eveniment. Ascultă momentele fiecărui band din cadrul Urban Events, căci vei căpăta instant certitudinea unei petreceri reușite!

Petrecere de firma

  1. Meniul

Pe lângă locație și muzică, un alt element de bază în organizarea petrecerii îl reprezintă alegerea meniului. Fii sigur atunci când alegi anumite feluri de mâncare de faptul că acestea vor fi pe placul majorității, dar și că va fi open bar. Nu uita nici de dulciuri! Chiar dacă candy bar-ul ți se pare a fi dedicat nunților și botezurilor, află că nu este așa! El reprezintă o atracție delicioasă pentru toți participanții la petrecere! Pentru un efect neașteptat, poți comanda chiar un candy bar personalizat.

  1. Invitați surpriză

La o asemenea petrecere, pe lângă muzică și mâncare, trebuie să le oferi oamenilor ceva mai mult! De aceea, poți lua în considerare invitarea unor vedete pentru a anima anumite momente. Prin prisma faptului că sunt persoane publice, acestea vor interacționa foarte ușor cu oamenii și îi vor distra. Te poți orienta către un solist cunoscut sau un prezentator. De asemenea, un moment de stand-up comedy ar putea reprezenta un real succes.

  1. Discurs de mulțumire

În cele din urmă, un discurs de mulțumire din partea președintelui firmei sau a unuia dintre directori va reprezenta punctul culminant al serii. Acesta trebuie să fie un speech ținut în semn de recunoștință și, în același timp, motivațional. În acest mod, toți angajații vor simți că munca lor este apreciată.

Așadar, pentru a organiza o super petrecere de Crăciun corporate sau, așa cum mai este numită, de sfârșit de an, trebuie să ai în vedere cele cinci elemente enumerate mai sus. Fiecare dintre ele o să aducă un plus de valoare evenimentului!